duminică, 3 mai 2009

Primul Post


Mda.. cum am inceput sa lucram la site.. m-am gandit sa incerc sa fac si blog..
Cine e best0ne?.. Nici eu nu stiu important este ca.. acum 1 an jumate ne-am hotarat sa ne facem radio..Radio? Emisie pe net,chestii trestii tra la la la..Acum 5-6 luni am inceput sa ne gandim la nume:Bestone-cel mai bun nume ce ne-a trecut prin cap..best0ne//asculti ce-ti place.Pe blog va asteptam cu pareri;o sa punem topuri cu melodii voastre preferate;poze;emisii si multe altele pana una alta va asteptam pe http://www.bestone.net.tf/

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mdeaa sunt aproape 2 ani jumate de cand am inceput sa emitem pe internet live . La inceput a fost o prostie , ne-a trecut prin cap chestia cu "Radio" cum iti trece prin gand sa mergi pana in parc sa vezi daca sunt copii , ne-am apucat de treaba , server de 23 de users si program de emis ShoutCast , fericiti eram doar cand ne auzeam vocea , am fost greu la inceput Am renuntat la acest plan , dupa cateva luni bune , am revenit aqm eram mai informati si putini mai dezvoltati in cea ce priveste programele de emis , ip-ul era pe nume , ..nu am mers nici de data asta ne-am oprit . Dupa 1 luna ne-am pus pe treaba pana in zilele de astazi , am trecut prin multe schimbari de nume ( ex. FiveFm , Radio Dual , Radio Save , Radio BittFm ) si ne-am hotarat ca RADIO BEST ONE sa ramana live pe internet cu acest nume ..

    RăspundețiȘtergere
  3. O.. dada mike.Treaba e sa ramanem uniti^^ si asa vom continua sa emitem mereu.Bafta! si spor la site:DxD

    RăspundețiȘtergere